Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Οι λογοτέχνες με τιμούν!

Σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Θεσσαλία, που έδωσε για το δικό της, πληθωρικό βιβλίο "Ό,τι γυρίζει γύρω μας" από τις εκδόσεις Ελκυστίς, η συγγραφέας και αγαπημένη πρώην συνάδελφος Κατερίνα - Ευαγγέλου Κίσσα, αναφέρεται και στο δικό μου "Εγώ θα ζήσω":

"Ποιο βιβλίο διαβάσατε πρόσφατα και σας εντυπωσίασε;
Είμαι άνθρωπος που εντυπωσιάζομαι πολύ δύσκολα, όχι μόνο στη λογοτεχνία, αλλά γενικά στη ζωή μου. Όμως φέτος διάβασα ένα ιστορικό μυθιστόρημα βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα, το «Εγώ θα ζήσω» της Στεφανίας Ρουλάκη (εκδ. Πηγή, 2021) και πραγματικά εντυπωσιάστηκα όχι τόσο από το θέμα το οποίο πραγματεύεται – αν και αποτελεί γροθιά στο στομάχι – όσο από το σθένος της γραφής της, την πυκνότητα του κειμένου, τη λογοτεχνική της ματιά στα γεγονότα που περιγράφει, την αρτιότατη χρήση της γλώσσας μας. Είναι το πρώτο της βιβλίο, ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα αυτό της το πόνημα."

Τέτοιες αναφορές με τιμούν και με συγκινούν! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου Κατερίνα!

https://e-thessalia.gr/katerina-eyaggeloy-kissa-to-dokimio-einai-mia-apopeira-gia-provlimatismo/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου