Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Καλοκαιρινή σούμα!

Δυόμιση χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου μου βιβλίου, του ιστορικού μυθιστορήματος "Εγώ θα ζήσω", νιώθω ευγνωμοσύνη για τις ευκαιρίες και τη στήριξη που μου δόθηκαν, τις συνεργασίες που με πλαισίωσαν για να κυκλοφορήσουν άλλα τρία βιβλία! "Μαζεύω τα κομμάτια μου", ένα πόνημα που εστιάζει στην ψυχική συγκρότηση - "Ο Μάγος της Βαλμπόρια", μια νουβέλα μυστηρίου, που μαζί με άλλους δύο συγγραφείς, την Κωνσταντίνα Γκίκα και τον Γιώργο Κασσιούρη ξεκίνησε σαν άσκηση δημιουργικής γραφής και το παραμύθι "Παιδιά της καρδιάς" με ταξίδεψαν σε παρουσιάσεις, συνεντεύξεις, συζητήσεις, εκθέσεις και φυσικά στα μυαλά και στις ψυχές των αναγνωστών. Τι πιο πολύτιμο; Εύχομαι ολόψυχα τα βιβλία μου (μας) να ταξιδέψουν μαζί σας και αυτό το καλοκαίρι. Τι πιο όμορφο από μία σκιερή, ήρεμη, αναπαυτική θέση κοντά στη θάλασσα κι ένα βιβλίο που θα αγαπήσουμε; Καλό καλοκαίρι σε όλους. Με έμπνευση, πνευματική και σωματική ανάταση κι ευεξία και όμορφες στιγμές!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου